Guild Wars 2: de nieuwe koning ?

De laatste 3 maanden ben ik gegrepen door de nieuwe Guild Wars-game……Guild Wars 1 heb ik een beetje gespeeld en kon me niet echt bekoren dus had ik Guild Wars 2 even links laten liggen.

De buzz op internet nam echter zulke grote vormen aan dat ik toch ben gaan checken en me heb laten meesleuren. Ik heb de game ge pre-purchased en ben gaan deelnemen in de open beta-weekenden. Vanaf dat moment ben ik “hooked”.

Deze game lijkt alles te hebben wat ik zoek in een nieuwe MMORPG..laat het alsjeblieft niet tegenvallen.

 

 

Geef een reactie

